نویسنده = علی زارعی
تعداد مقالات: 4
1. محاسبة کارایی، اثربخشی و بهره‌وری فدراسیون‌های ورزشی از طریق تحلیل پوششی داده‌ها (DEA)

دوره 13، شماره 2، تابستان 1400، صفحه 9-27

سپیده قطنیان؛ فرهاد حسین زاده لطفی؛ فرشاد تجاری؛ علی زارعی


2. اثر مدیریت تغییر و فناوری اطلاعات بر عملکرد داوران لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 12، شماره 4، زمستان 1399، صفحه 71-82

پیروز سیف الله پور؛ علی زارعی؛ عباس خدایاری


4. ارتباط علی بازاریابی حسی با رضایت‌مندی از تجربۀ حسی و وفاداری مصرف‌کنندگان ورزشی

دوره 11، شماره 1، بهار 1398، صفحه 145-156

محمد صیادفر؛ فرشاد تجاری؛ علی زارعی؛ محمدرضا اسمعیلی