کلیدواژه‌ها = تماشاگران
تعداد مقالات: 4
1. شناسایی مهم‌ترین عوامل شکل‌دهندۀ جو ورزشگاه‌های فوتبال (با رویکرد بازاریابی)

دوره 11، شماره 1، بهار 1398، صفحه 9-22

امین خطیبی؛ محمد خبیری؛ مجید جلالی فراهانی


2. اولویت بندی و مقایسه عوامل موثر در ایجاد تقاضای بازار در لیگ های منتخب ورزشی

دوره 10، شماره 1، بهار 1397، صفحه 9-21

محسن حیدری؛ محمد خبیری؛ نصرالله سجادی


3. تعیین ارتباط بین ابعاد کیفیت خدمات با رضایتمندی و رفتار شهروندی تماشاگران

دوره 7، شماره 4، زمستان 1394، صفحه 127-139

جمال الدین بیرامی ایگدر؛ مجید جلالی فراهانی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی


4. تعیین ارتباط بین مشارکت با رضایتمندی و رفتار شهروندی تماشاگران

دوره 7، شماره 2، تابستان 1394، صفحه 79-88

جمال الدین بیرامی ایگدر؛ مجید جلالی فراهانی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ حمیدرضا احمدی