کلیدواژه‌ها = هویت برند
تدوین الگوی توسعه گردشگری ورزشی از طریق برندسازی ورزش‌های ماجراجویانه در استان چهارمحال و بختیاری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 فروردین 1403

10.22034/spmi.2024.414423.2516

کریم زهره وندیان؛ طهماسب شیروانی؛ مرضیه توکلی قلعه تکی


مطالعه عوامل موثر بر وفاداری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 9، شماره 2، تیر 1396، صفحه 35-49

محمدرسول خدادادی؛ ابوالفضل فراهانی؛ حمید قاسمی؛ حبیب هنری