کلیدواژه‌ها = %D8%AA%D8%AF%D8%A7%D8%B9%DB%8C%D8%A7%D8%AA %D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF
ارائه مدل اندازه‌گیری تداعیات برند لیگ‌های ورزشی حرفه‌ای مورد مطالعه: لیگ برتر فوتبال

دوره 14، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 9-23

علی ناظمی؛ مهدی رسولی؛ محمد احسانی؛ هاشم کوزه چیان


مطالعه عوامل موثر بر وفاداری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 9، شماره 2، تیر 1396، صفحه 35-49

محمدرسول خدادادی؛ ابوالفضل فراهانی؛ حمید قاسمی؛ حبیب هنری