کلیدواژه‌ها = %D9%84%DB%8C%DA%AF %D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1 %D9%81%D9%88%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%84
ارائه مدل اندازه‌گیری تداعیات برند لیگ‌های ورزشی حرفه‌ای مورد مطالعه: لیگ برتر فوتبال

دوره 14، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 9-23

علی ناظمی؛ مهدی رسولی؛ محمد احسانی؛ هاشم کوزه چیان


شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش‌گذاری فوتبالیست‌های لیگ برتر ایران

دوره 14، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 169-181

احمد رضا گرجی پور؛ وحید شجاعی؛ محمد حامی


بررسی تأثیر شرایط مسابقه‌ای بر تبلیغات محیطی در لیگ برتر فوتبال

دوره 12، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 37-47

سید عماد حسینی؛ محمدرضا برومند؛ علی براتی پور