کلیدواژه‌ها = %D9%82%D8%B5%D8%AF %D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF
تأثیر ابعاد جو فروشگاهی بر قصد خرید مشتریان محصولات ورزشی

دوره 11، شماره 3، آبان 1398، صفحه 59-69

محمدرضا برومند؛ سید عماد حسینی؛ علی افروزه


بررسی نقش حمایت مالی (تبلیغات روی پیراهن)در نگرش هواداران تیم‌های پرطرفدار لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 9، شماره 2، تیر 1396، صفحه 9-20

علی نوری زاده؛ محمود گودرزی؛ ابراهیم علیدوست قهفرخی؛ مرتضی همایون نیا فیروزجاه


تأثیر صحه‌گذاری ورزشکاران ایرانی بر نگرش و قصد خرید مشتریان و ارائه‌ی مدل

دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1396، صفحه 91-111

محمد خبیری؛ نصرالله سجادی؛ مهرزاد حمیدی؛ مهدی بشیری