جابری، اکبر؛ سجادی، سید نصرالله؛ خبیری، محمد؛ جلالی فراهانی، مجید (1396). «تأثیر مؤلفههای هویت برند بر هم هویتی هواداران با برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران»، رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، ۵ (۱۷) ، ص 24-9.
حمیدی، مهرزاد ( 1387). مدیریتوطرزاجرایمسابقاتورزشی، تهران: بامداد کتاب، چ چهارم، ص 27.
خزائی پول، جواد؛ جابری، اکبر؛ شمسی، عبدالحمید (1390). «بررسی تأثیر اصول بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان باشگاههای بسکتبال»، چکیده مقالات اولین همایش علم و بسکتبال، دانشگاه گیلان، ص 47-47.
فراهانی، ابوالفضل؛ سلامت، ندا؛ گودرزی، محمود (1391). «بررسیرضایتمندیمشتریانباشگاههایبدنسازیخصوصیودولتیشهرگرگان»، نشریۀ مطالعات مدیریت ورزشی، ش 16، ص 156-143.
کاتلر، فلیپ، آرمسترانگ، گری (1384). مدیریت بازاریابی، ترجمۀ بهمن فروزنده، انتشارات آتروپات، ص 123.
گلابی، امیرمحمد؛ خداداد حسینی، سید حمید؛ رضوانی، مهران؛ یدالهی فارسی، جهانگیر ( 1389).«مفهومپردازی آمیخته بازاریابی در بنگاههای صنایع غذایی کوچک و متوسط ایرانی»، چشمانداز مدیریت بازرگانی، ش 2، (پیاپی35)، ص 43-27.
لاواک ،کریستوفر (1382). اصول بازاریابی خدمات، ترجمۀ اردشیر تاجزاده، تهران: سمت، چ اول، ص 74.
معماری، ژاله؛ خبیری، محمد؛ حمیدی، مهرزاد؛ کاظمنژاد، انوشیروان؛ یداللهی، جهانگیر (1388). «مدلسازی هفتعاملی آمیختۀ بازاریابی صنعت خدمات ورزش کشور»، پژوهش در علوم ورزشی، سال ششم، ش 1 (پیاپی 22) ، ص 191-173.
معماری، ژاله ؛ خبیری، محمد؛ حمیدی، مهرزاد؛ کاظم نژاد، انوشیروان (1388). «مدل اکتشافی آمیختۀ بازاریابی صنعت خدمات ورزش ایران»، پژوهش در علوم ورزشی، سال ششم، ش 4، ص 51-80.
هابسون، بارید و همکاران. (1381). «مدیریت خدمت، فرهنگ مشتریمداری»، ترجمۀ مهدی ایراننژاد پاریزی، تهران: نشر مدیران، ص 113.
یعقوبی، مریم؛ آقارحیمی، زهرا؛ کریمی، سعید؛ جوادی، مرضیه (1390). «عوامل مؤثر بر ترجیح بیماران در انتخاب یک بیمارستان براساس عوامل آمیختۀ بازاریابی خدمات در بیمارستانهای منتخب اصفهان»، فصلنامۀ حکیم، ش 54، ص 114-106.
Chalip, L., Green C and Hill, B. (2003). Effects of Sport Event Media on Destination Image and Intention to visit. Journal of sport management, 17, pp: 214-234.
Gladden, J.M. and Funk. D.C. (2002). Developing an understanding of associations in team sport: empirical evidence from consumers of professional sport. Journal of sport management, 16, pp: 54-81.
Hansen, H., & Gautheir, R. (1992). Marketing objectives of professional and university sports Organizations. Journal of sport management, 6(1), pp: 27-37.
James, J. D., & Yoshida, M. (2010). Customer Satisfaction With Game and Service Experiences: Antecedents and Consequences. Journal of Sport Management, 24, pp: 338-361.
Kim, D. and Kim. S.Y. (1995). QUESC: an instrument for assessing the service quality of sport centers in Korea. Journal of sport management, 9, pp: 20-220.
Ko, Y.J., Pastore, D.L. (2004). A Hierarchical Model of Service improvement for the Recreational Sport Industry. Sport Marketing Quarterly, 14(2), pp: 84-97.
Mc Donald, H., & Sherry, E. (2010). Evaluating Sport Club Board Performance: A Customer Perspective. Journal of Sport Management, 24, pp: 524-543.
Mullin, B.J. Hardy S., William S.A. (2000). Sport marketing. Human kinetics.
Oliver R.L. (1992). An investigationof the attribute basis of emotion and related affects in consumption: suggestions for a stagespecific satisfaction framework, in: J. Sherry, B. Sternthal (Eds.), Advance in Consumer Research (vol. 19), Association for Consumer Research, Provo, UT, pp: 237-244.
Oliver, R. L., & Swan, J. (1999). Consumer perceptions of interpersonal equity and satisfaction in transactions: A field survey approach, Journal of Consumer Research, Vol.16, pp: 372-83.
Anton.C & Camarero.C & Carero. C .(2005). Analysing firms failures as determinants of consumer switching intentions: the effect of moderating factors, European Journal of Marketing, 41, pp:135-158.
Ross, S.D. (2006). A conceptual framework for understanding spectator – based brand equity, journal of sport management, 20, pp: 22-38.
Wakefield K.L. & Sloan, H.J. (1995). The Effects of Team Loyalty and Selected Stadium Factors on Spectator Attendance. Journal of sport management, 9, 153-172.
Won, J. & Kitamura, K. (2006). Motivational Factors Affecting Sports Consumption Behavior of K-league and J-league Spectators. International Journal of Sport and Health Science, 4 (6), pp: 233-251.