نویسنده = %D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86 %D8%B1%D8%AC%D8%A8%DB%8C %D9%86%D9%88%D8%B4 %D8%A2%D8%A8%D8%A7%D8%AF%DB%8C
طراحی الگوی عوامل مؤثر بر توسعة فوتبال پایه ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 اسفند 1402

10.22034/spmi.2024.410895.2511

صالح احمدی؛ حسین رجبی نوش آبادی؛ میثم اللهمرادی


طراحی مدل ارزیابی ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر تماشاگران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال

دوره 14، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 9-21

رضا فرجی؛ حسین رجبی نوش آبادی؛ نصرالله سجادی؛ مجید جلالی فراهانی


پیش بینی رفتار مشتریان کلوپهای ورزشهای دریایی

دوره 9، شماره 3، آبان 1396، صفحه 87-99

حسین رجبی؛ رسول طریقی؛ مهران میزانی