نویسنده = حسین رجبی
طراحی الگوی عوامل مؤثر بر توسعة فوتبال پایه ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 اسفند 1402

10.22034/spmi.2024.410895.2511

صالح احمدی؛ حسین رجبی نوش آبادی؛ میثم اللهمرادی


طراحی مدل ارزیابی ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر تماشاگران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال

دوره 14، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 9-21

رضا فرجی؛ حسین رجبی نوش آبادی؛ نصرالله سجادی؛ مجید جلالی فراهانی


پیش بینی رفتار مشتریان کلوپهای ورزشهای دریایی

دوره 9، شماره 3، آبان 1396، صفحه 87-99

حسین رجبی؛ رسول طریقی؛ مهران میزانی