نویسنده = فرشاد تجاری
محاسبة کارایی، اثربخشی و بهره‌وری فدراسیون‌های ورزشی از طریق تحلیل پوششی داده‌ها (DEA)

دوره 13، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 9-27

سپیده قطنیان؛ فرهاد حسین زاده لطفی؛ فرشاد تجاری؛ علی زارعی


آزمون مدل مفهومی ارتباط علّی ویژگی‌های شخصیتی با قصد مصرف تماشاگران ورزشی لیگ برتر فوتبال در ایران

دوره 12، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 91-103

حبیب محمدپور یقینی؛ فرشاد تجاری؛ محمدعلی اصلانخانی


ارتباط علی بازاریابی حسی با رضایت‌مندی از تجربۀ حسی و وفاداری مصرف‌کنندگان ورزشی

دوره 11، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 145-156

محمد صیادفر؛ فرشاد تجاری؛ علی زارعی؛ محمدرضا اسمعیلی