کلیدواژه‌ها = هواداران
بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامة هویت تیمی هواداران در صنعت ورزش ایران

دوره 11، شماره 4، دی 1398، صفحه 9-21

امیر منتظری؛ مهدی طالب پور؛ رضا اندام؛ انوشیروان کاظم نژاد


مطالعۀ تأثیر مؤلفه‌های آمیختۀ بازاریابی خدمات بر رضایت‌مندی هواداران فوتبال

دوره 9، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 133-146

اکبر جابری؛ فرزانه مظلومی سوینی؛ جواد خزائی پول؛ مهدی مرادی


مطالعه عوامل موثر بر وفاداری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 9، شماره 2، تیر 1396، صفحه 35-49

محمدرسول خدادادی؛ ابوالفضل فراهانی؛ حمید قاسمی؛ حبیب هنری


مطالعه مدل تداعی برند از دیدگاه هواداران لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 8، شماره 2، تیر 1395، صفحه 71-83

وجیهه جوانی؛ محمدتقی احسانی؛ مجتبی امیری؛ هاشم کوزه چیان