کلیدواژه‌ها = %D9%81%D9%88%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%84
تدوین الگوی عوامل مؤثر بر گرایش افراد به شرط‌بندی در فوتبال

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 تیر 1402

یاسر احمدی؛ معصومه کلاته سیفری؛ مرتضی دوستی؛ زهرا سادات میرزازاده


تبیین الگوی کمی توسعه بازاریابی دیجیتال فدراسیون فوتبال ایران

دوره 15، شماره 3، آذر 1402

10.22034/spmi.2023.191102

هدایت ممبنی؛ شهرام علم؛ زهرا هژبرنیا؛ مهدی رسولی


طراحی مدل مدیریت هواداران لیگ برتر فوتبال با رویکرد شبکه اجتماعی

دوره 15، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 143-164

محمد جواد حیدری؛ لیلا صفاری؛ مهدی نادری نسب


طراحی مدل برون‌سپاری بازاریابی در باشگاه‌های فوتبال ایران

دوره 15، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 145-168

احمد آزم؛ سعید امیرنژاد؛ نصرالله محمدی


طراحی الگوی تاثیر ابعاد تصویر برند ورزشکار بر ارزش ویژه برند باشگاه های فوتبال شهر رشت (سپید رود و داماش)

دوره 14، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 99-112

رحیم رمضانی نژاد؛ نوشین بنار؛ محبوبه نقوی؛ کاوه امینی


اثر مدیریت تغییر و فناوری اطلاعات بر عملکرد داوران لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 12، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 71-82

پیروز سیف الله پور؛ علی زارعی؛ عباس خدایاری


شناسایی مهم‌ترین عوامل شکل‌دهندۀ جو ورزشگاه‌های فوتبال (با رویکرد بازاریابی)

دوره 11، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 9-22

امین خطیبی؛ محمد خبیری؛ مجید جلالی فراهانی


اولویت بندی و مقایسه عوامل موثر در ایجاد تقاضای بازار در لیگ های منتخب ورزشی

دوره 10، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 9-21

محسن حیدری؛ محمد خبیری؛ نصرالله سجادی


تدوین الگوی گزینش مربیان تیم‌های فوتبال لیگ برتر کشور ایران

دوره 9، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 55-68

هلن حسینی؛ رضا شفیع پور؛ مهدی عمادی


مطالعۀ تأثیر مؤلفه‌های آمیختۀ بازاریابی خدمات بر رضایت‌مندی هواداران فوتبال

دوره 9، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 133-146

اکبر جابری؛ فرزانه مظلومی سوینی؛ جواد خزائی پول؛ مهدی مرادی


بررسی و تحلیل شیوه های درآمدزایی باشگاه های فوتبال ایران و جهان

دوره 9، شماره 3، آبان 1396، صفحه 21-31

جبار سیف پناهی شعبانی؛ مهرزاد حمیدی


بررسی نقش حمایت مالی (تبلیغات روی پیراهن)در نگرش هواداران تیم‌های پرطرفدار لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 9، شماره 2، تیر 1396، صفحه 9-20

علی نوری زاده؛ محمود گودرزی؛ ابراهیم علیدوست قهفرخی؛ مرتضی همایون نیا فیروزجاه


مطالعه عوامل موثر بر وفاداری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 9، شماره 2، تیر 1396، صفحه 35-49

محمدرسول خدادادی؛ ابوالفضل فراهانی؛ حمید قاسمی؛ حبیب هنری


بررسی موانع پیش روی بلیت فروشی مکانیزه در لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 8، شماره 3، آبان 1395، صفحه 9-20

سیدمحمدحسین رضوی؛ سیدنصرالله سجادی؛ آرام مرادی؛ نوید اسدی


مطالعه مدل تداعی برند از دیدگاه هواداران لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 8، شماره 2، تیر 1395، صفحه 71-83

وجیهه جوانی؛ محمدتقی احسانی؛ مجتبی امیری؛ هاشم کوزه چیان