Document Type : Original Article
Authors
1 Assistant Professor of Sport Management, Payam Noor University of Tehran, Tehran, Iran
2 MSc in Sport Management, University of Tehran, Tehran, Iran
Abstract
Keywords
10. دارابی شکرآباد، فیروز(1385). تحلیل محتوای نشریات ورزشی کشور. پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه پیام نور تهران.115 ص.
11. دارسی، پلایمر ( 2005 ). روشهای کیفی در مطالعات ورزشی. حسینی،نگین. دانشگاه توسون، انتشارات برگ.220 ص.
12. رسولی، رضا (1383). تحلیل روزنامه های منتخب سراسری. تهران: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
13. شکرانی، ابراهیم (1386). ارزیابی وضعیت ورزش در سیما. پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه پیام نور.95 ص.
14. غفوری، فرزاد؛ رحمان سرشت، حسین؛ کوزه چیان، هاشم و احسانی، محمد(1382). مطالعه و بررسی نگرش متخصصان تربیت بدنی به نقش رسانه های جمعی(رادیو، تلویزیون و نشریات) در گرایش مردم به ورزش قهرمانی و همگانی. نشریه حرکت،16.صص 78-57.
15. فرهادیان، فریبا (1390). پوشش رسانهای ورزش بانوان در مطبوعات ورزشی و علت یابی آن (با تأکید بر نگرش مدیران ورزشی زن آموزش و پرورش. پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه پیام نور واحد تهران.118 ص.
17. قاسمی، حمید. کرمى، عبدالله. صادقى،فرشاد (1392).وضعیت پوشش تلویزیونی مسابقات رشتههای ورزشی درشبکههای سیما از دیدگاه متخصصان رسانهای کشور. پژوهشهاى کاربردى در مدیریت ورزشى. شماره4،. بهار1392، صص54-43.
18. کردی، محمدرضا (1385). بررسی نقش رسانه های گروهی در ورزش کشور. طرح پژوهشی، تهران: دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی.
19. کرمی، عبدالله (1390). تحلیل محتوای برنامههای ورزشی شبکههای تلویزیونی کشور با رویکرد ورزش بانوان. فصلنامه علمی - پژوهشی پژوهشهای ارتباطی، سال نوزدهم، شماره 1، بهار 1391، صص180-155.
20. مرادی، مهدی. هنری، احمدی، عبدالحمید(۱۳۹۰).بررسی نقش چهارگانه رسانه های ورزشی در توسعة فرهنگ ورزش همگانی. نشریه مدیریت ورزشی. شماره ۹. صص۱۸۰-۱۶۷.
21. ناظری فرد، نادیه (1388). بررسی ورزش در رسانههای گروهی. پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه آزاد اسلامی تهران، واحد علوم تحقیقات.98 ص.
22. Berry, T. & Lauzon, L. (2003). "A content analysis of fitness magazines", Avante (Gloucester,ont).9(2), pp8-16.
23. Cianfrone, Beth A. & Zhang, James J.( 2006). Differential effects of television commercials, athletes endorsements, and venue signage during a televised action sports event. Journal of Sport Management, 20(3), 322-344.
24. Dhonde . B. M. PATIL V.N.(2013). Role Of Mass Media In Progress Of Physical. Indian Streams Research Journal.2(8).pp 1-4.
25. Duncan, M.C.: Messner, M.A. & Will M.S., N. (2005). Gender in televised sport, News and High llghts shows, 1989-2004.122-134.
26. George.Christeen, Hartley.Andrew & Paris. Jenny.(2001).The representation of female athletes in textual and visual media. Corporate Communications: An International Journal,Volume 6. Number 2. 2001. pp. 94±101.
27. Hilliard, D.C. (1984). Media Images of Male and Female Professional Athletes: An Interpretive Analysis of Magazine Articles. Sociology of Sport Journal, 1, 251-62.
28. Jones, D.(2004). Half the story? Olympic Women on ABC NEws Online. Media international Australia- Incorporating Culture & Policy,15. Retrieved March 18, 2006. 48-60.
29. Koenig, Thomasg, (2003), Television inflvence: Development of Morals, values, and Self Esteem in adilesents. Duouesne University.
30. Lombrand. M , Snyder-Duch,J & Bracken, C.C. (2002). Content analysis in mass communication: Assessment and reporting of intercoder reliability,Human Communication Research, 28(4),Pp.587-604.
31. Pitts, B.G. & Stotlar, D.K. (2002). "Fundamentals of sport marketing" (2dn ed).Morgantown,WV:Fitness Infotmation Technology.
32. Tavakolli,M. Najafi.A. Nobakht Ramezani,.Z. (2013).Studying role of mass media in sport development. Pelagia Research Library. 4(4):49-54
33. Vincent,J.(2004). Game,Sex and match:The construction of gender in British newspaper coverage of the 2000 Winbledon Championship.Sociology of sport Journal,21(4),435-456.
34. West Myer. R.I. &Diciocco, R.B. (1998). Appropriateness and effectiveness of communication channels in competent inter personal communication, copy right 1998. By Journal of communication.312-320.
35. Women’s Sports Foundation UK. (2006). Research Report Women in The 2006 Olympic and Perelympic Winter Games an Analysis of Participation, Leadership and Media Coverage.102-114.