ابودردا، زینب (1387)، "بررسی علل عدم حمایت اسپانسرها از ورزش حرفه ای بانوان شهر اصفهان"، علوم حرکتی و ورزش، جلد دوم(شماره12)، ص 111-120.
احسانی، محمد (1384)، "بازاریابی ورزشی در بازی های زنان مسلمان"، انتشارات پژوهشکده تربیت بدنی، جلد اول، ص 35-52.
ایزدی، علیرضا (1383)، "توصیف عوامل مؤثربرجذب اسپانسرشیپ شرکت های اسپانسر فوتبال حرفه ای ایران"، پایان نامه کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه تربیت معلم تهران، ص 21_25 و 68_74.
بنار، نوشین (1390)، "طراحی مدل تصمیم گیری حمایت مالی درورزش ایران"، مطالعات مدیریت ورزشی، دوره چهارم (شماره 14)، ص 13-24.
تندنویس، فریدون (1378)، "جایگاه ورزش دراوقات فراغت دانشجویان کشور"، نشریه حرکت، سال اول، شماره2، ص 93-110.
جماعت، خاطره (1389)، "مقایسه دیدگاه رؤسای فدراسیون های ورزشی ومدیران شرکت های حامی درخصوص اهداف حمایت مالی از ورزش"، علوم حرکتی و ورزش، سال هشتم(شماره 15)، ص 60-70.
رجبی، مالک (1388)، "دلایل عدم حمایت مالی شرکتهای تولیدی (خصوصی) از ورزش قهرمانی در شهرستان اصفهان"، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه مازندران، ص 16_31 و 75_89 .
کشکر، سارا (1390)، "مدیریت بازاریابی ورزشی"،شماره734066، انتشارات علم وحرکت، چاپ اول، ص28-31.
هاشمی سیاوشانی، محمد (1382)، "بررسی جذب حمایتهای مالی جهت تیم های ورزشی کشور"، پایان نامه کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه تربیت معلم، ص 12_23 و 63_84.
Abrahamson, Jan (2003), "Sport Sponsorship As A Marketing CommunicationTool", IEG Sponsorship Report, p.32_41.
Astous, Alain & Bitz Pierre (2000), "Consumer Evaluation of sponsorship Programs" , International Journal of Sport Marketing and Sponsorship, p.87_98.
Benadi, Sterelize (2005), "Relationship In Sport Sponsorship", A Marketing Perspective, PHD Thesis, University Of Hohannesburg, p.47_62.
Bennett, G.Henson, zhang (2002), "Action Sport Sponsorship recognition", Sport Marketing Quarterly, p.174_185.
Benoit Seguin (2007), "Sponsorship in the trenches: Case Study Evidence of its legitimate place in the promotional mix", Sport Journal, vol(10), p.96_109.
Cialdini, R.B.Borden, R.J.Thomas, Walker, M.P & Freeman (2000), "Basking in reflected glory: Three field studies", Journal of Personality and Social Psychology, p.366_375.
Eriksson, Jessica & Hjalmasson, Anna (2000), "Event Marketing as a Promotional Tol", Department of Business Administration and Social Sciences, Lulea University of Technology, p.137_153.
Faed, Alireza (2007), " Strategic Assessment of Sport Sponsorship as a Marketing Communications Tool in Electronic Industries of Iran", Ma Thesis, p.41_49.
Jiffer, Ross (1999), "Sponsorship - a Way of Communicating", Stockholm: Ekerlids Forlag, p.61_67.
Johansson, Malin (2007), " Sport Sponsorship a Marketing Communication Tool In Swedish Companies", Department of Business Adminstration, p.40_55.
Lafferty, Carrilate, Harria (2005), "Investigating Sponsorship Effectiveness ", Journal of Brand Management, p.50_64 .
Madrigal (2001), "Social Identify Effects in a Beliief_Attitude Intentions Hierarchy: Implications for Corporate", Psychology & Marketing, p.145_166.
Mc Cook & Riley (2003), "A Look at the Corporate Sponsorship Decision Making Process", Cyber Journal of Sport Marketing, p.59_62.
Mc Kelvey, S. and Grady, J. (2008). “Sponsorship Program Protection Strategies for Special Sport Events: AreEvent Organizers Outmaneuvering Ambush Marketers?”, Journal of Sport Management, 550-586.
Meenaghan (2001), "Understanding Sponsorship Effects", Psychology & Marketing, Vol(18), p.95_102.
Meenaghan, David, Tony & Shiply (1999), "Media Effect in Commerical Sponsorship", Journal of Marketing, Vol(33), p.328.
Mitchell (2002), "Selling the Brand Inside", Harvard Business Review, p.5_11.
Polansky, Speed (2001), "Linking Sponsorship & Cause Related Marketing: Vomplimentaries & Conflicats", Journal of Product and Brand Management, p.1361_1372.
Pope & Turco (2001), "Sport and Event Marketing", Mc Graw-Hill, p.349_361.
Roy, Donald (2000), "Manager use of Sponsorship in Bulding Brands: Service and Product firms Contrasted", International Journal of Sport Marketing & Sponsorship, Vol(4), p 763_776.
Sleight (1989), "Sponsorship: What it is and how to use it", Maidenhead, McGraw-Hill, p.108_114.
Smith, A.; Graetz, B.; Westerbeek, H. (2008). “Sport sponsorship, team support and purchase intentions”,Journal of Sport Marketing Communications, p.387-404.
Smith, A.C.T. (2008). "Introduction to sport marketing", Elsevier Ltd, p.44_49 .
Sneath, Finney, Close (2005), "An IMC approach to event marketing: The effect of sponsorship and experience on consumer attitude", Journal of advertising research, 45(4), p.373_381 .
Thomas, Hickman, Ward, Lawrence & James (2005), "A Social Identities Perspective on the Effects of Corporate Sport Sponsorship on Employees", Sport Marketing Quarterly, Vol(12), No.3, p.112_122.
Vale, J.; Serra, E.; Vale, V.T.; Vieira, J.C. (2010). “The impact of sponsorship on a football team’s brandequity”, Journal of Sponsorship, p. 267-280.