کلیدواژه‌ها = %D8%AA%D8%AF%D8%A7%D8%B9%DB%8C %D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF
طراحی مدل ارزیابی ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر تماشاگران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال

دوره 14، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 9-21

رضا فرجی؛ حسین رجبی نوش آبادی؛ نصرالله سجادی؛ مجید جلالی فراهانی


تأثیر ارزش ویژة برند و هویت تیمی هواداران بر گسترش برند تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس

دوره 12، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 9-21

علی بنسبردی؛ محمد خبیری؛ مجید جلالی فراهانی؛ محمود گودرزی


مطالعه مدل تداعی برند از دیدگاه هواداران لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 8، شماره 2، تیر 1395، صفحه 71-83

وجیهه جوانی؛ محمدتقی احسانی؛ مجتبی امیری؛ هاشم کوزه چیان