کلیدواژه‌ها = %DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA %D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A7%DA%A9 %D8%B4%D8%AF%D9%87 %D9%88 %D9%88%D9%81%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C %D8%A8%D9%87 %D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF
طراحی مدل ارزیابی ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر تماشاگران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال

دوره 14، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 9-21

رضا فرجی؛ حسین رجبی نوش آبادی؛ نصرالله سجادی؛ مجید جلالی فراهانی