نویسنده = محمد خبیری
تعداد مقالات: 4
1. شناسایی مهم‌ترین عوامل شکل‌دهندۀ جو ورزشگاه‌های فوتبال (با رویکرد بازاریابی)

دوره 11، شماره 1، بهار 1398، صفحه 9-22

امین خطیبی؛ محمد خبیری؛ مجید جلالی فراهانی


2. اولویت بندی و مقایسه عوامل موثر در ایجاد تقاضای بازار در لیگ های منتخب ورزشی

دوره 10، شماره 1، بهار 1397، صفحه 9-21

محسن حیدری؛ محمد خبیری؛ نصرالله سجادی


3. الگوسازی عوامل درون سازمانی موثر بر جذب حامیان مالی در ورزش کشتی کشور

دوره 9، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 85-99

امین رشیدلمیر؛ محمد خبیری؛ محمود گودرزی؛ مجید جلالی فراهانی


4. تأثیر صحه‌گذاری ورزشکاران ایرانی بر نگرش و قصد خرید مشتریان و ارائه‌ی مدل

دوره 9، شماره 1، بهار 1396، صفحه 91-111

محمد خبیری؛ نصرالله سجادی؛ مهرزاد حمیدی؛ مهدی بشیری