کلیدواژه‌ها = وفاداری
تعداد مقالات: 7
1. مدلسازی عوامل مؤثر بر تبلیغات دهان‌به‌دهان در مجموعه‌های ورزشی-تفریحی

دوره 11، شماره 4، زمستان 1398، صفحه 147-163

شهرام شفیعی؛ نوشین بنار؛ محمد مهدی شکری


2. ارتباط علی بازاریابی حسی با رضایت‌مندی از تجربۀ حسی و وفاداری مصرف‌کنندگان ورزشی

دوره 11، شماره 1، بهار 1398، صفحه 145-156

محمد صیادفر؛ فرشاد تجاری؛ علی زارعی؛ محمدرضا اسمعیلی


3. پیش بینی رفتار مشتریان کلوپهای ورزشهای دریایی

دوره 9، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 87-99

حسین رجبی؛ رسول طریقی؛ مهران میزانی


5. بررسی نقش حمایت مالی (تبلیغات روی پیراهن)در نگرش هواداران تیم‌های پرطرفدار لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 9، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 9-20

علی نوری زاده؛ محمود گودرزی؛ ابراهیم علیدوست قهفرخی؛ مرتضی همایون نیا فیروزجاه


7. تأثیر اعتبار برند بر متغیرهای ادارک برند در محصولات ورزشی

دوره 7، شماره 1، بهار 1394، صفحه 113-124

محسن بهنام؛ لیلا خرمی؛ نرگس فصیح