کلیدواژه‌ها = فوتبال
تعداد مقالات: 13
1. اثر مدیریت تغییر و فناوری اطلاعات بر عملکرد داوران لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 12، شماره 4، زمستان 1399، صفحه 71-82

پیروز سیف الله پور؛ علی زارعی؛ عباس خدایاری


2. شناسایی مهم‌ترین عوامل شکل‌دهندۀ جو ورزشگاه‌های فوتبال (با رویکرد بازاریابی)

دوره 11، شماره 1، بهار 1398، صفحه 9-22

امین خطیبی؛ محمد خبیری؛ مجید جلالی فراهانی


4. اولویت بندی و مقایسه عوامل موثر در ایجاد تقاضای بازار در لیگ های منتخب ورزشی

دوره 10، شماره 1، بهار 1397، صفحه 9-21

محسن حیدری؛ محمد خبیری؛ نصرالله سجادی


5. تدوین الگوی گزینش مربیان تیم‌های فوتبال لیگ برتر کشور ایران

دوره 9، شماره 4، زمستان 1396، صفحه 55-68

هلن حسینی؛ رضا شفیع پور؛ مهدی عمادی


6. مطالعۀ تأثیر مؤلفه‌های آمیختۀ بازاریابی خدمات بر رضایت‌مندی هواداران فوتبال

دوره 9، شماره 4، زمستان 1396، صفحه 133-146

اکبر جابری؛ فرزانه مظلومی سوینی؛ جواد خزائی پول؛ مهدی مرادی


7. بررسی و تحلیل شیوه های درآمدزایی باشگاه های فوتبال ایران و جهان

دوره 9، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 21-31

جبار سیف پناهی شعبانی؛ مهرزاد حمیدی


8. بررسی نقش حمایت مالی (تبلیغات روی پیراهن)در نگرش هواداران تیم‌های پرطرفدار لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 9، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 9-20

علی نوری زاده؛ محمود گودرزی؛ ابراهیم علیدوست قهفرخی؛ مرتضی همایون نیا فیروزجاه


9. مطالعه عوامل موثر بر وفاداری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 9، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 35-49

محمدرسول خدادادی؛ ابوالفضل فراهانی؛ حمید قاسمی؛ حبیب هنری


10. بررسی موانع پیش روی بلیت فروشی مکانیزه در لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 8، شماره 3، پاییز 1395، صفحه 9-20

سیدمحمدحسین رضوی؛ سیدنصرالله سجادی؛ آرام مرادی؛ نوید اسدی


12. مطالعه مدل تداعی برند از دیدگاه هواداران لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 8، شماره 2، تابستان 1395، صفحه 71-83

وجیهه جوانی؛ محمدتقی احسانی؛ مجتبی امیری؛ هاشم کوزه چیان